חברה לניקוי חלונות בסנפלינג ובגובה

פיגומים וחבלים עבודות בגובה

חברה לניקוי חלונות בסנפלינג ובגובה

מחפשים אחר שירותי חברה לניקוי חלונות בגובה? זה הזמן להכיר את פתרונות השירות המוצעים לכם בחברת פיגומים וחבלים, החברה המובילה בישראל לביצוע עבודות בגובה

ניקוי חלונות בגובה באמצעות כבלי גלישה (סנפלינג) ושיטות נוספות ליישום עבודות בגובה, הוא אחד מתחומי ההתמחות של חברת פיגומים וחבלים, אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום עבודות בגובה. שירות מקצועי זה מיועד לצרכי ניקוי חלונות בגורדי שחקים או מגדלי מגורים ומשרדים, ניקוי חלונות לעסקים ופרטיים וניקוי חזיתות למבנים רב קומות ו/או למבנים נמוכים בהם קיימת גישה מוגבלת לחזיתות החלון.

ניקוי חלונות בגובה – כל האפשרויות

ניקוי חלונות בחברת פיגומים וחבלים מיושם באמצעות מספר שיטות מרכזיות לביצוע עבודות בגבוה וביניהן: ניקוי חלונות בסנפלינג (כבלי גלישה) וניקוי חלונות באמצעות במות הרמה, כאשר שיטת העבודה נקבעת בהתאם לסוג המבנה, גובהו והגישה המיטבית ביותר לחלונות החיצוניים. בנוסף, החברה מתמחה גם בביצוע פעולת ניקוי חלונות בשיטת האוסמוזה ההפוכה באמצעותה ניתן להגיע בעזרת מוט טלסקופי לגובה של עד 20 מטרים ולבצע את פעולת הניקוי גם בנקודות בהן קיימת גישה מוגבלת בכל דרך אחרת.

ניקוי חלונות בחברת פיגומים וחבלים – כל היתרונות

כחברה מובילה בתחום העבודות בגובה, ניקוי חלונות באמצעות חברת פיגומים וחבלים, היא פעולה מקצועית שתאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות מרכזיים וביניהם:

  • ניסיון רב שנים בכל הנוגע לביצוע עבודות בגובה, וביניהן, ניקוי חלונות בגובה בשיטות עבודה שונות
  • ציוד מקצועי תקני ומתקדם מסוגו המותאם לשיטת הניקוי הנחוצה על פי אופי המבנה ומורכבות העבודה
  • צוותי עבודה מנוסים ומיומנים בעלי הכשרה מקצועית לתחום העבודות בגובה
  • מעטפת ביטוחית מורחבת הכוללת: אחריות מקצועית, אחריות צד ג' וחבות מעבידים

זאת לצד יתרונות נוספים שהם פועל יוצא של פעולת ניקוי חלונות באופן תדיר וקבוע, וביניהם: שמירה על חזית מבנה נקיה ואסתטית וצמצום נזקי טבע וסביבה על גבי זכוכית החלונות (אבק, שמש, אבנית, חול וכדומה).

מה חשוב לדעת על השיטות השונות לניקוי חלונות בגובה?

כפי שציינו לעיל, פעולת הניקוי של חלונות בגובה, מתאפשרת במספר שיטות יעילות ונפוצות: שיטת הסנפלינג, שיטת במות הרמה ושיטת האוסמוזה ההפוכה. להלן מספר מילים על כל אחת מהשיטות:

ניקוי חלונות בסנפלינג

סנפלינג (כבלי גלישה) היא אחת משיטות היעילות והנפוצות ביותר לביצוע עבודות בגובה וניקוי חלונות בפרט. שיטה זו מאפשרת לצוותי העבודה "לגלוש" לאורך ורוחב חזית החלון ובתוך כך לנקות באופן יסודי ומבריק את הצד החיצוני של החלון. אחד מהיתרונות המרכזיים של שיטת הסנפלינג לניקוי חלונות, טמון בעובדה שמדובר בשיטת עודה המאפשרת לבצע את פעולת הניקוי עם הפרעה מינימאלית לדיירים. כמו כן, חשוב לציין ששיטה זו מיועדת למבנים בסדרי גודל שונים, לרבות, גורדי שחקים ומגדלי מגורים/משרדים.

ניקוי חלונות עם במות הרמה

במות הרמה הן למעשה במות המוצבות על גבי מנופי זרוע באורכים שונים, כאשר צוות העובדים ממוקם בתוך הבמה ונהנה מגישה נוחה ונגישה לחזיתות המבנה. פעולת ניקוי חלונות באמצעות שיטה זו, מיושמת בעיקר לצרכי ניקוי מבנים נמוכים יותר ו/או מבנים בעלי מבנה אדריכלי מורכב יותר (מבנה מעגלי וכדומה).

ניקוי חלונות בשיטת האוסמוזה ההפוכה

ניקוי חלונות בשיטת האוסמוזה ההפוכה נועד לצרכי ניקוי חזיתות בהם קיימת גישה מוגבלת באחת מהשיטות האחרות. כמו כן, חשוב לציין שבניגוד לשיטת הסנפלינג ושיטת במות ההרמה, בשיטת האוסמוזה ההופכה נדרש עובד אחד בשטח, עובדה המאפשרת חיסכון משמעותי בעלות השירות. יחד עם זאת, השימוש בשיטה זו מוגבל למבנים עד 20 מטרים.

תכנים נוספים:

מדריך להשקעות נדל"ן בישראל

ישראל, ארץ משופעת בהיסטוריה וחדשנות, התגלתה כיעד משכנע למשקיעי נדל"ן המחפשים הזדמנויות רווחיות במזרח התיכון. מהמרכזים העירוניים השוקקים ועד לעיירות החוף הציוריות שלו, שוק הנכסים

מיסים בעת רכישת דירה: מה צריך לדעת

רכישת דירה היא אבן דרך משמעותית בחיים, מסמנת השקעה גדולה בעתידכם ומספקת מקום להתקשר הביתה. עם זאת, בתוך ההתרגשות של מציאת הנכס המושלם, חשוב לקחת